NAVS lid van het eerste uur, Intens Communicatie en Reclame: al 25 jaar full service en creatief
Sinds de vliegende start in augustus 1995 is Intens Communicatie en Reclame een full service bureau voor reclame- en communicatieadvies, met een no nonsense mentaliteit. Een van de oprichters, Ad Guldemeester, vertelt: “In de glorietijd van de bureauwereld hebben we Intens opgebouwd. Het mooie is, met sommige klanten van het eerste uur werken we nog steeds samen.”
Gigantische ontwikkeling
In de loop der jaren is het communicatie-vak veranderd, onder andere door de gigantische ontwikkeling van diverse mediakanalen waarop een boodschap kan worden gepresenteerd. “Intens is meegegaan in die ontwikkeling. Tot op de dag van vandaag bedient het bureau zo’n 35 vaste klanten, vooral MKB en MKB+, met de meest uiteenlopende vraagstukken op gebied van identiteitsontwikkeling, creatieve concepten voor campagnes en productie van communicatiemiddelen. Voor dat laatste werken we samen met een uitgebreid netwerk van creatieve partners.”
Altijd maatwerk
Intens werkt voor en samen met aansprekende namen en A-merken. Zowel landelijk voor bijvoorbeeld Jaarbeurs, Jaguar Land Rover, Farmcamps en Babboe bakfietsen, als regionaal voor Amaris, Ontwikkelingsbedrijf Vathorst en SRO. Op dit moment bestaat het team uit een vaste groep van acht medewerkers, onder wie strategen, vormgevers en creatieve denkers. “We zijn in staat om samen met de klant tot passende oplossingen te komen voor diverse communicatievraagstukken, zowel online als offline. We zijn flexibel in het aannemen van diverse projecten. Waar nodig schakelen we vertrouwde specialisten uit ons netwerk in, zodat we altijd maatwerk kunnen leveren. Als bureau worden we vooral ingeschakeld voor conceptuele creativiteit. Daarbij moet het effect van alles wat we bedenken en maken zoveel mogelijk meetbaar zijn. Klanten zijn steeds meer betrokken bij de ontwikkeling van communicatiemiddelen. Met ons compacte team zien wij de toekomst en de veranderingen die in ons vak zeker nog gaan komen, positief tegemoet.”